Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 01:02 - ?!?
Автор: unknowngirl Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1166 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 06.08.2013 01:06


Madonna-Material Girl Aми да, честно казано живеем в един доста материален свят.Реално погледнато без пари не става, но пък и не са най-важното, има доста по-важни неща, за съжаление обаче май малко хора останаха, които ги забелязват.
Прави ли ви впечатление, че хората се озлобиха ужасно много заради тези "хартийки". На мен лично ми прави и реших тази вечер да го споделя с вас. Като бях по-малка се сещам, че в нас постоянно идваха гости или пък моето семейство ходеше на гости, но много рядко се случваше да нямаме компания на масата.Факт е обаче, че с годините тази привичка се измени коренно.Хората много по-рядко се събират, рядко говорят за друго освен пари.А забелязали ли сте колко са алчни и злобни младите хора?! От къде пък това?!?Хайде, по-възрастните ги разбирам, те са живели и през друг период в който финансите са били доста повечко от сега, реално 300 лв заплата са взимали и тогава, а всичко е било в пъти в евтино, а сега вземаме 300 лв и едвам връзваме двата края.По-възрастните ги разбирам, ама младите хора от къде на къде са такива материални личности?Да, искат да имат, да разполагат, да излизат, да се глезят, да пазаруват и прочие, ами нека да работят тогава!!!То цял живот на мама и на тати на гърба не става, родителите са до време, за съжаление няма да са вечно до нас и да сме спокойни, че няма да си легнем гладни.Прави ми впечатление, че все по-малко хора работят след като завършат средното си образование / е да, в България малко трудно се намира горе-долу добре заплатена работа, ама пък по-добре някаква отколкото без никаква / , предпочитат да запишат едно вишше и още + 4 години от мама и от татко.
Честно казано мен лично ми е неудобно да искам пари от семейството си, да те са ми семейство, никога няма да ме оставят, стига да могат да ми помогнат, но в днешно време е доста трудно да носиш някого на гърба си, като се има на предвид, че трудно поддържаш самия себе си.Интересно ми е обаче как има хора на 20-22 години, че дори и по-големички, които все още разчитат за всеки лев в джоба си на семейството си.Аз имам такива познати и като ги гледам и слушам вообще дори не им е неудобно, дори напротив, засягат се когато им се откаже или им се даде по-малко от исканата сума за поредния запой или шопинг тур.WTF?!?!
Работя сервитьорка / да, знам не е най-прекрасната работа, но е работа.Плащам си сметките, образованието, храната и дрехите, включително и шопинг туровете / и не ми убягва факта колко компании идват и накрая когато идва ред за сметката всеки се прикрива, всеки шмекерува или очаква по-заможния му приятел да плати и неговото.Днес обаче се изумих и всъщност от това ми изумление ми дойде идеята за тази тема. Седнаха една компания 7 човека. Ядоха, пиха и прочие и накрая когато дойде ред за сметката, 6ма от тях си платиха и се събраха пари и за сметката на 7мия човек, дори останаха и отгоре 5-6 лв. и въпросния младеж не само, че не се бръкна да си плати своето, ама и си прибра и остатъка от парите и аз бях ИЗУМЕНАААА!За негово неудобство, но не и за мое не се и опитах да се сдържа и се изсмях, ама това е СМЕШНО!Не мога да си представя колко алчен, материален и нагъл трябва да си за да направиш нещо подобно и то толкова очевидно колкото го направи той!Ужас!
И така с моята тема, но като цяло ми се искаше да кажа следното :
Вие нормални ли сте?! Вземете се в ръце!Като искате да ходите по ресторанти и кафета, по молове и по почивки, ами хванете се и работете!Не чакайте на семейството си , тях няма да ги има вечно да ви дундуркат и да ви дават парите в ръцете, ще дойде ден в който ще трябва да се изправите сами пред живота  и като ви излезе сметката за тока и крайна дата след 2 дни, че ще ви изключат няма да има кой да ви даде.Не се излагайте за 10-20 лв да ви се смеят хората, не се предлагайте на мъже, които могат да ви бъдат бащи само за да ви осигурят маникюра и прическата за деня. Намерете си работа, да няма да е супер заплатена, няма да е номер едно, особено в България, ама ще е по-добре отколкото да чакате на мама и татко или още по-зле на възрастния ви спонсор!Няма да умрете, ако работите малко, но поне ще знаете, че сами сте си изкарали парите!
Съжалявам, тази вечер пиша много разбъркано, но сега си дойдох от работа, уморена съм, но пък и афектирана и нямаше как просто да не си споделя мнението!
И не забравяйте хубавата българска поговорка "Работата да се бои от тебе, не ти от нея. " Unknown



Тагове:   мързел,   материални,   работа,   пари,


Гласувай:
2



1. wonders - Щастлива съм!
06.08.2013 10:54
Найстина,радвам се че има хора като теб,млади хора,надарени,талантливи,добри,ако са повече има шанс тази нация,все още...Всичко ще те впечатлява,всичко ще те огорчва,много хора ще те радват,но никога няма да можеш да ги промениш...те са такива каквито са,всеки носи кръста и избора си. Почивай,хубаво лято!
цитирай
2. unknowngirl - Благодаря ти за милите думи! : ))
06.08.2013 18:05
Благодаря ти за милите думи! : ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: unknowngirl
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11184
Постинги: 5
Коментари: 9
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031